Registr oznámení

VSTUP DO NOVÉHO REGISTRU (od roku 2017)

Dne 25.1.2017 byl ve Sbírce zákonů vyhlášen zákon č. 14/2017 Sb., kterým se mění zákon č. 159/2006 Sb., o střetu zájmů, ve znění pozdějších předpisů, a související zákony. Touto novelou zákona dochází od 1. září 2017 k výrazným změnám v oblasti střetu zájmů, které lze shrnout do níže uvedených bodů:
  • Zavedení centrálního evidenčního orgánu a centrálního elektronického registru oznámení 
  • Zavedení tzv. podpůrných orgánů 
  • Povinnosti spojené s prvotním zavedením údajů do centrálního registru oznámení 
  • Povinnost veřejných funkcionářů podat oznámení na začátku výkonu funkce 
  • Nahlížení veřejnosti do registru oznámení 
  • Dopad novely zákona o střetu zájmů do oblasti veřejných zakázek a poskytování dotací a investičních pobídek  
Tento zákon má vliv také na podobu obecních webů v oblasti poskytovaní informací z hlediska legislativy:
  • Nové obecní a městské weby již nebudou mít strukturovanou stránku "Registr oznámení" v podobě, jako je nyní ale jako odchozí odkaz na nový centrální portál - https://cro.justice.cz 
  • Na stávajících webech bude třeba na stránce Registr oznámení vložit odkaz na Centrální registr (https://cro.justice.cz/) s vysvětlením (viz výše vstup do nového registru).
  • V průběhu září 2017 (od 1. 9. do 2. 10) je obec (podpůrný orgán) povinen nahrát do nového centrálního registru stávající prohlášení všech dotčených funkcionářů.
  • Platnost dosavadního registru je nutné držet po dobu dalších 5 let, takže bude provozován do 1.9.2022 a po té bude zrušen. Obec a funkcionáři již nemají povinnost sem vkládat nová čestná prohlášení.

..............................................................................................................

 

VSTUP DO PŮVODNÍHO REGISTRU (do roku 2017)

Registr oznámení o činnostech, oznámení o majetku a oznámení o příjmech, darech a závazcích

Registr oznámení o činnostech, oznámení o majetku a oznámení o příjmech, darech a závazcích, dle zákona č. 159/2006 Sb., o střetu zájmů a zákona 14/2017 Sb. (dále jen "registr"), ukládá veřejným funkcionářům oznamovat skutečnosti, které umožňují veřejnou kontrolu majetku nabytého za dobu výkonu funkce a dalších příjmů, darů nebo jiného prospěchu, získaných za dobu výkonu funkce, případně finančních závazků, které veřejný funkcionář má.

Registr je veřejný a každý má právo do něj bezplatně nahlížet a pořizovat si z něj opisy a výpisy. Registr je fyzicky uložen na obecním úřadě. Nahlížení do registru je možné i v elektronické podobě prostřednictvím veřejné datové sítě.

Podrobné informace o legislativě vztahující se k nahlížení do registru oznámení naleznete zde:

Struktura a formát formuláře registru oznámení

http://www.kr-olomoucky.cz/

 MAS MORAVSKÁ BRÁNA

 Mikroregion Pobečví 

KONTAKT

Obecní úřad LAZNÍČKY
Lazníčky 35
751 25 Veselíčko

Tel.: 581 033 033
Mobil: 774 072 076
Email: obec@laznicky.cz
Web: www.laznicky.cz

Úřední hodiny
Úterý: 8:00 – 12:00
         14:00 - 18:00
Pátek: 8:00 - 10:00

GPS: 49°32'40.552"N, 17°27'37.653"E

mapa >>

Kontakt ke stažení ve formátu PDF:

kontakty obce ke stažení.pdf

Sídlo obecního úřadu

obecni urad.jpg

Úvodní stránka

www.laznicky.cz

Názory občanů

Chcete se podělit o svůj názor s ostaními?
Chcete napsat svůj názor na dění v obci, na různé akce, na cokoliv, co se nás v Lazníčkách přímo dotýká? Napište nám a my váš názor zveřejníme. Zveřejňujeme výhradně názory psané slušnou formou a podepsané celým jménem pisatele.
Názory občanů najdete v samostatné sekci se stejným názvem.
Své názory pište na email mistostarosty:

mistostarosta@laznicky.cz

Napište starostce

Máte nějaké otázky na starostku nebo jí chcete sdělit svůj názor? Napište jí zde:

starostka@laznicky.cz

Stáhnout Adobe Reader

Program na čtení dokumentů ve formátu PDF si můžete stáhnout zde:

http://www.slunecnice.cz/sw/acrobat-reader/

Návštěvnost stránek

109705